بدون تولید محصول تاجر شوید

AradBranding.com
AradBranding.com
369 بار بازدید - 5 سال پیش - بحث امروز ما در مورد
بحث امروز ما در مورد سایلایر یا تامین کننده می باشد. در دنیا اصطلاحی به اسم سایلایر وجود دارد که معنی آن تامین کننده می باشد. در دنیا کسانی هستند که با عنوان تاجر، که در داخل خود ایران هم حضور دارند.
تاجر بودن عملاً دلیل بر تولیدکننده بودن نیست.
تامین کننده بودن دلیل بر این نمی شود که شما تولید کننده هم باشید.
اگر شما مثلاً به دهه های هفتاد برگردید، می بینید که دوستانی بودند که به هرحال تجارت می کردند و تجربه هایی را برای ما نقل می کنند، بسیار تجار بزرگی که استاد بنده بودند و از آنها چیزهایی یاد گرفتم همیشه می گویند: در دهه ۷۰ که ما در بازارهای چین معامله می‌کردیم، وقتی  یک کارخانه چینی را می‌دیدیم، با آنها مذاکره می‌کردیم، صحبت میکردیم، از این مرحله به بعد کارخانه دار می آمد و می گفت: شما با شرکت تجاری طرف حساب هستید و من با شما کاری ندارم، این شرکت تجاری قرار است کالای شما را حمل کند و سی آی اف کند و خدمات دیگری برای شما انجام بدهد، بسته بندی کار را انجام بدهد، کالا را به شما تحویل بدهد، پول را بگیرد، پول را به ما بدهد و ما دیگر با شما کاری نداریم، قیمت را با شما بسته ایم و بقیه کارها با شرکت تجاری می باشد.
در دنیا این موضوع معمول می باشد، غیر معمول نیست، اینکه یک شخصی سایلایر باشد، سایلایر به معنای تولید کننده نمی باشد، حال شاید منیفکچری به معنای تولید کننده باشد اما شما به عنوان سایلایر و تامین کننده یک محل تامین می باشید، یک سرس تامین می باشید.
بسیاری از افرادی که در حال حاضر در تجارت های مختلف کار می کنند محرض هستند، خود پتروشیمی یا شرکت نفتی نمی باشند، یک تامین کننده هستند، یک تامین کننده کالای پتروشیمی هستند، یک تامین کننده مواد غذایی هستند که در در حال کار کردن در صنایع غذایی هستند، عملاً تولید کننده صنایع غذایی به حساب نمی آیند و خیلی از برند های دنیا که تامین کننده و برند دنیا شناخته می شوند، هیچ وقت تولیدی ندارند و نداشتند و در واقع از برند و از اعتبارشان استفاده می کنند.
اولین اتفاقی که در آراد می افتد این است که: آراد از شما برای ورود به تجارت دعوت می نماید.
تعداد اشخاصی که سال پیش از اینترنت در جهان استفاده می کرده اند سه و نیم میلیارد بود که امسال این آمار به ۴.۱ میلیارد رسیده است.
بعد از انتخاب محصول، به این فکر می کنم که داخل بازار داخل کار کنم یا به سراغ صادرات بروم؟
هدف اصلی ما این است که شما همه وارد بازارهای صادراتی شوید.
برای یافتن مشتری، ما باید برندسازی انجام دهیم، اگر بخواهید برندسازی خوبی انجام دهید باید تعداد سایت های تان را زیاد کنید و محتواهای زیادی تولید کنید.
بخش دیگری که شما به آن نیاز دارید، تامین می باشد.
می خواهید بدانید اولین راه برای پیدا کردن تامین کننده کم ارزش و به درد نخور ولی عالی برای شروع چیست؟ استفاده از بازار تهران.
اگر به کلیت آراد نگاه کنید شما سه بخش اصلی دارید:
یک: استراتژی کاری و فکری
دو: آموزش دیدن
سه: اجرا کردن
5 سال پیش در تاریخ 1398/08/03 منتشر شده است.
369 بـار بازدید شده
... بیشتر