قیف فروش و سفر مشتری

Raya Marketing
Raya Marketing
آیا تابه حال در مورد ماجراجویی مشتری های خود از زمان آشنایی با کسب و کارتان تا پرداخت فکر کرده اید؟ سفر مشتری با قیف های فروش نق ...
آیا تابه حال در مورد ماجراجویی مشتری های خود از زمان آشنایی با کسب و کارتان تا پرداخت فکر کرده اید؟ سفر مشتری با قیف های فروش نقشه کشی می شود. همیشه سعی کنید تا قیف های فروش درجه یک طراحی کنید و تماشا کنید چگونه مشتری ها در مسیرهای طراحی شده رفتار می کنند. هدف شما حرکت دادن مرحله به مرحله مشتری ها تا زمانی است که آماده ی پرداخت شوند. نکته ی طلایی طراحی قیف فروش در پاسخ دادن به هدف مشتری (intent) است که استراتژی های طراحی و تحلیل قیف های فروش را در هر کسب و کاری متمایز و منحصر به فرد می کند.
قیف فروش چیست؟
مسیرهای ممکن برای کاربران که طی میشوند تا به یک عمل خاص مانند تماس یا پرداخت در سایت شما منجر شود قیف فروش نامیده می شوند. قطعا کاربران هرچه در هر مسیر جلو میروند تعدادشان کمتر می شود و این تصور یک قیف را در ذهن ایجاد میکند.
طراحی قیف فروش
شناخت و طراحی درست این قیف ها جهت به هدف رسیدن مشتری ها نقش اساسی دارد. رایا مارکتینگ با بررسی دقیق کانال های ورودی سایت شما و مسیرهای طراحی شده شما را در بررسی سفر مشتری همراهی می کنند.
بهینه سازی قیف های فروش با استفاده از داده های جمع آوری شده به حرکت بیشتر مشتریان و رسیدن به اهدافی مانند خرید یا تماس منجر می شود.
#قیف_فروش #بازاریابی #سفر_مشتری #دیجیتال_مارکتینگ #مارکتینگ #آنالیتیکس

همه توضیحات ...