آموزش بازاریابی - جلسه 1 - مقدمه ای بر بازاریابی و موضوعات حال حاضر

5,840 بازدید
بیشتر
Maktabkhooneh
Maktabkhooneh
تعریف زیر، جدیدترین تعریف بازاریابی است که در سال  ۲۰۰۷ توسط انجمن بازاریابان آمریکا ارائه شد و ۲۰۱۳ هم پس از بازنگری و برر ...
تعریف زیر، جدیدترین تعریف بازاریابی است که در سال  ۲۰۰۷ توسط انجمن بازاریابان آمریکا ارائه شد و ۲۰۱۳ هم پس از بازنگری و بررسی مجدد، هم‌چنان مورد اتفاق نظر بود


بازاریابی مجموعه‌ی نهادها، فعالیت‌ها و فرایندهایی است که به خلق، ارتباط تحویل و تبادل پیشنهادها مربوطند.
مبادله‌هایی که برای مشتریان، کارفرما، شرکا و در مقیاس بزرگتر، جامعه، ارزشمند محسوب می‌شوند

این دوره که  در دانشگاه امیرکبیر و توسط دکتر هومن عطار ارائه شده است بهترین و جامع ترین دوره دانشگاهی درس اصول بازاریابیست و دکتر عطار هم با بیان شیوا و تجارب گران بهای خودشون کمک
می‌کنند که این دوره برای طیف وسیعی از دانشجویان ، کارشناسان و مدیران جذاب و کاربردی باشد.

دکترهومن عطار معاون اسبق  دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و پارتنر در شرکت مشاوره مدیریت کوچ می‌باشد. وی دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از ایران، ام بی ای از کارلتون کانادا و دکترای مدیریت از مدرسه بازرگانی دانشگاه ماکواری در سیدنی استرالیا بوده و دارای بیش از 20  سال سابقه کار صنعتی و مشاوره با صنایع بانکی، تله کام، خودرو، هولدینگ و شرکت‌های سرمایه‌گذاری، نفت و گاز و انرژی واقع در ایران، استرالیا و امارات متحده عربی می‌باشد.

مشاهده  کامل دوره بازاریابی  دکتر عطار در مکتب خونه به صورت کامل:
https://mktb.me/rk9c

همه توضیحات ...