ادغام دو غول صنعت تبلیغات جهان - corporate

118 بازدید
بیشتر
euronews (به زبان فارسی)
euronews (به زبان فارسی)
مدیران دو شرکت تبلیغاتی آمریکایی و فرانسوی، اومینکوم...یورونیوز، پربیننده ترین شبکه خبری در اروپابرای دریافت گزیده ا ...
مدیران دو شرکت تبلیغاتی آمریکایی و فرانسوی، اومینکوم...

یورونیوز، پربیننده ترین شبکه خبری در اروپا
برای دریافت گزیده اخبار بین المللی روز، مشترک شویدhttp://eurone.ws/Xw5imz
یورونیوز به دوازده زبان دیگر در دسترس شماستhttp://eurone.ws/16UnLKq

http://persian.euronews.com/2013/07/2...
مدیران دو شرکت تبلیغاتی آمریکایی و فرانسوی، اومینکوم و پوبلیسیز روز یکشنبه با امضاء توافق نامه ای با ادغام این دو شرکت موافقت کردند.

شرکت آمریکایی اومینکوم بخش بزرگی از بازار آمریکای شمالی را در تصرف خود دارد و پوبلیسیز فرانسوی هم حضور قدرتمندی در بازار اروپا دارد.  

موریس لوی، مدیر عامل شرکت پوبلیسیز می گوید:«نام شرکت تبلیغاتی جدید گروه پوبلیسیز اومنیکوم و مالکیت آن هم دقیقا پنجاه، پنجاه و مساوی خواهد بود.
در طول یک دوره سی ماهه من و جان مدیریت عاملی مشترک این گروه تبلیغاتی را عهده دار خواهیم بود.»

با ادغام این دو شرکت که سال گذشته روی هم هفده میلیارد یورو درآمد داشتند، شرکت تبلیغاتی بریتانیایی دبلیو پی پی، که تاکنون جایگاه نخست بازار تبلیغات جهان را در اختیار داشت، با درآمد دوازده میلیارد و چهارصد میلیون یورویی در جایگاه دوم قرار می گیرد.

شرکت آمریکایی اینترپابلیک هم با پنج میلیارد و سیصد میلیون یورو درآمد در سال گذشته، جایگاه سومین شرکت تبلیغاتی بزرگ جهان را به خود اختصاص داده است.


Youtube euronewspe
Facebook Facebook: euronews.pe
Twitter Twitter: euronews

همه توضیحات ...