نقد و بررسی بنلی ۲۵۰ تک سیلندرنیوفیس / Benelli TNT 25n
نقد و بررسی بنلی ۲۵۰ تک سیلندر نیوفیس یا همون Benelli TNT 25N review
یکی از موتورهایی که درخواست بررسی زیاد داشت و منم سعی کردم هرچیزی که ازش میدونستم و تجربه کردم رو توی این ویدیو بهتون بگم
مشخصات فنی رو اینجا براتون کامل مینویسم و بعد تفکیک بندی ویدیو…..
نظر شما راجع به این موتور چیه !؟!
ارادت #موتونیوز
—————————————
مشخصات فنی:
ابعاد موتور (طول*عرض*ارتفاع)
۲۰۵*۸۱*۱۰۶.۵ ( سانتی متر )
ارتفاع زین ۷۸ سانتی متر
نوع انجین تک سیلندر، ۴ زمانه، ۴ سوپاپ، آب خنک
حجم موتور ۲۴۹ سی سی
حداکثر قدرت ۲۵.۵ اسب بخار در دور موتور ۹۲۵۰
حداکثر گشتاور ۲۱.۲ نیوتون متر در دور موتور ۸۰۰۰
نسبت تراکم ۱۱.۲ به ۱
سیستم سوخت رسانی انژکتور برقی
میزان مصرف سوخت (حدودی) ۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
سیستم انتقال قدرت زنجیر، ۶ دنده
سیستم ترمز جلو دیسک ۲۸۰ میلیمتری، کالیپر ۲ پیستونه
سیستم ترمز عقب دیسک ۲۴۰ میلیمتری، کالیپر ۲ پیستونه
سیستم تعلیق جلو جفت کمکفنر تلسکوپی معکوس ۳۵ میلیمتری
سیستم تعلیق عقب تک کمکفنر روغنی
لاستیک ها جلو ۱۱۰/۸۰/۱۷ و عقب ۱۲۰/۷۰/۱۷ برند ایرانیاسا
وزن تَر ۱۶۵ کیلوگرم
حجم باک ۱۳.۵ لیتر
نهایت سرعت ( حدودی ) ۱۴۵
—————————
پیش نمایش 00:00
بک گراند و مقایسه ۲۵۰ فیس قدیم 00:41
بررسی ظاهری نمای نزدیک 04:49
شروع تست راید(فقط این نیست خیلی قسمت مهمیه)09:48
مشکل گیربکس و شتاب صفر تا صد دو ترک 19:15
جمع بندی پایانی بسیار مهم 21:13
————————-
(بچه ها همه صحبتام مهمه نتونستم تفکیک بیشتر کنم)
—————————
لینک ویدیو های مرابط:
بررسی کی وی K249R و مقایسه با Cf 250Sr / Keeway k249 R review
• بررسی کی وی K249R و مقایسه با Cf 250S...
تجربه خودم از خرید بنلی ۱۸۰ و پاسخ به سوالات شما
• تجربه خودم از خرید بنلی ۱۸۰ و پاسخ به...
بررسی بنلی ۱۵۰ نیو فیس/مقایسه با بنلی ۱۸۰ و بنلی ۱۵۰ قدیم/benelli 150 i review
• بررسی بنلی ۱۵۰ نیو فیس/مقایسه با بنلی...
#بنلی
#بنلی۲۵۰
#۲۵۰تک
یکی از موتورهایی که درخواست بررسی زیاد داشت و منم سعی کردم هرچیزی که ازش میدونستم و تجربه کردم رو توی این ویدیو بهتون بگم
مشخصات فنی رو اینجا براتون کامل مینویسم و بعد تفکیک بندی ویدیو…..
نظر شما راجع به این موتور چیه !؟!
ارادت #موتونیوز
—————————————
مشخصات فنی:
ابعاد موتور (طول*عرض*ارتفاع)
۲۰۵*۸۱*۱۰۶.۵ ( سانتی متر )
ارتفاع زین ۷۸ سانتی متر
نوع انجین تک سیلندر، ۴ زمانه، ۴ سوپاپ، آب خنک
حجم موتور ۲۴۹ سی سی
حداکثر قدرت ۲۵.۵ اسب بخار در دور موتور ۹۲۵۰
حداکثر گشتاور ۲۱.۲ نیوتون متر در دور موتور ۸۰۰۰
نسبت تراکم ۱۱.۲ به ۱
سیستم سوخت رسانی انژکتور برقی
میزان مصرف سوخت (حدودی) ۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
سیستم انتقال قدرت زنجیر، ۶ دنده
سیستم ترمز جلو دیسک ۲۸۰ میلیمتری، کالیپر ۲ پیستونه
سیستم ترمز عقب دیسک ۲۴۰ میلیمتری، کالیپر ۲ پیستونه
سیستم تعلیق جلو جفت کمکفنر تلسکوپی معکوس ۳۵ میلیمتری
سیستم تعلیق عقب تک کمکفنر روغنی
لاستیک ها جلو ۱۱۰/۸۰/۱۷ و عقب ۱۲۰/۷۰/۱۷ برند ایرانیاسا
وزن تَر ۱۶۵ کیلوگرم
حجم باک ۱۳.۵ لیتر
نهایت سرعت ( حدودی ) ۱۴۵
—————————
پیش نمایش 00:00
بک گراند و مقایسه ۲۵۰ فیس قدیم 00:41
بررسی ظاهری نمای نزدیک 04:49
شروع تست راید(فقط این نیست خیلی قسمت مهمیه)09:48
مشکل گیربکس و شتاب صفر تا صد دو ترک 19:15
جمع بندی پایانی بسیار مهم 21:13
————————-
(بچه ها همه صحبتام مهمه نتونستم تفکیک بیشتر کنم)
—————————
لینک ویدیو های مرابط:
بررسی کی وی K249R و مقایسه با Cf 250Sr / Keeway k249 R review
• بررسی کی وی K249R و مقایسه با Cf 250S...
تجربه خودم از خرید بنلی ۱۸۰ و پاسخ به سوالات شما
• تجربه خودم از خرید بنلی ۱۸۰ و پاسخ به...
بررسی بنلی ۱۵۰ نیو فیس/مقایسه با بنلی ۱۸۰ و بنلی ۱۵۰ قدیم/benelli 150 i review
• بررسی بنلی ۱۵۰ نیو فیس/مقایسه با بنلی...
#بنلی
#بنلی۲۵۰
#۲۵۰تک
همه توضیحات ...