تیزر کارگاه آموزش سئو روزنامه شرق

10 بازدید
بیشتر
Milad Safaei 《میلاد صفائی》
Milad Safaei 《میلاد صفائی》
سئو برای سایت‌های خبری معمولاً اینجوریه که اول خبرها (محتواها) بر اساس سیاست‌‌های رسانه‌ای تولید شده و حالا باید برای گوگل بهینه ...
سئو برای سایت‌های خبری معمولاً اینجوریه که اول خبرها (محتواها) بر اساس سیاست‌‌های رسانه‌ای تولید شده و حالا باید برای گوگل بهینه‌سازی بشه.

یعنی در اغلب موارد، مسیر تولید محتوا از نیازسنجی جامعه هدف و کیورد ریسرچ نمی‌گذره.

این چالش باعث میشه که حجم زیادی از محتواها کارکرد محتوای همیشه سبز رو نداشته باشن و کاهش تولید به معنای کاهش بازدید بشه. به عبارت دیگه، بازدید سایت‌های خبری پایدار نیست و شدیداً وابسته به محتوای جدیده.

توی کارگاه آموزش سئو برای تحریریه روزنامه شرق، به تفاوت دو رویکرد «بهینه‌سازی محتوای تولید شده» و «طراحی بهینه محتوا برای پاسخ به نیاز کاربر» پرداختیم و مختصری درباره هدف جستجوی کاربران و نسبت محتوا با این مفهوم صحبت کردیم.

فضای مباحث بیشتر جنبه مفهومی و رویکردی داشت و فرصت نشد که بتونیم مصداقی و عملیاتی حرف بزنیم.

می‌خوایم در جلسات بعدی به کاربرد این مفاهیم در فرایندهای اجرایی تحریریه بپردازیم که بچه‌ها بتونن توی کارهای روزمره‌شون از این مفاهیم استفاده کنن و بازدهی بیشتری از زحماتشون ببینن.

#روزنامه_شرق
#سئو #سئو_سایت_خبری #سئو_سایت #بهینه‌_سازی #تولید_محتوا

همه توضیحات ...