آموزش بازاریابی محتوایی قسمت ۱

499 بازدید
بیشتر
Maktabkhooneh
Maktabkhooneh
بازاریابی محتوایی یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگا ...
بازاریابی محتوایی یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها، متمرکز شده است. بازاریابی محتوا، به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبانی است که به وضوح، تعریف و شناخته شده هستند. این عمل، با هدف هدایت کاربران برای انجام اقداماتی سودده صورت می‌گیرد.
بازاریابی محتوایی از شیوه‌های نوین مارکتینگ و شاید یکی از جذاب‌ترین آن‌ها است. بازاریابی محتوایی یکی از مهم‌ترین انواع بازاریابی درونگرا و شاید پر بازده‌ترین نوع آن باشد، پس پیش از صحبت در رابطه با این موضوع  و فرق آن با تولید محتوا لازم است تا با بازاریابی درونگرا کمی بیشتر آشنا شده و همچنین به تفاوت‌های آن با بازاریابی برونگرا  پی ببریم.


استاد: احسان طریقت
احسان طریقت، دانش‌آموخته مدیریت بازرگانی و ازعلاقه‌مندان به حوزه بازاریابی دیجیتال و مهندسی محتوا
ایشان تجربه فعالیت در شرکت‌های دیجی‌کالا، سرآوا و چارگون را در کارنامه داشته و هم اکنون به عنوان مدیر بازاریابی محتوایی مجموعه کاله فعالیت می‌کنند.
او سال‌هاست که با مهارت‌هایی که کسب کرده‌‌اند در تلاشند با باز کردن دریچه‌های جدید، کسب‌وکار‌ها را به سمت بهبود ارتباط موثر با مشتریان راهنمایی کنند.

برای مشاهده آموزش بازاریابی محتوایی در مکتب‌خونه از طریق لینک‌ زیر وارد شوید

https://mktb.me/tols

همه توضیحات ...