بایدها و نبایدهای طراحی نقشه سفر مشتری
نقشهٔ سفر مشتری به شما کمک میکند تجربهٔ کاربر را از دیدگاه مشتریان درک کنید-مسلماً نقشهٔ سفر یکی از بهترین راههایی است که میتوانید خود را به جای مشتری قرار دهید. اما، تهیهٔ نقشهٔ سفر مشتری همیشه کار آسانی نیست و احتمالاً بار اول نمیتوانید آن را درست انجام دهید.
مریم وحیدی در این ویدئو، خلاصه ای از یک مقاله از هات جر در این باره را برای شما آورده است.
مریم وحیدی در این ویدئو، خلاصه ای از یک مقاله از هات جر در این باره را برای شما آورده است.
همه توضیحات ...