دانلود رایگان نرم افزار حسابداری و مدیریت فروش آسان هرات نرم افزار

772 بازدید
بیشتر
heratsoftware
heratsoftware
جهت خرید محصولات آموزشی و غیره به این سایت ما  کنید ...
جهت خرید محصولات آموزشی و غیره به این سایت ما  کنید
https://bakhtary.com/ دانلود رایگان نرم افزار حسابداری و مدیریت فروش آسان هرات نرم افزار


-دانلود رایگان نرم افزار حسابداری و مدیریت فروش آسان هرات نرم افزاراز لینک زیر
https://t.me/heratsoft
اگر مشکل برخوردید از آی دی زیر سوال کنید
https://t.me/sayedahmadebrahimi  
-



شما چه یک مدیر فروش باتجربه و چه یک مدیر فروش تازه کار باشید، باید قادر باشید تا با راهنمایی‌های زیر درباره مدیریت فروش، سبب دیده شدن نیروی فروش کنونی خود شوید و آن‌ها را ارزیابی و ارتقاء بخشید.

زمانی که شما تصویر واضحی از این مطلب که چه فرآیندهایی باید رصد شده و چگونه باید آن‌ها را دنبال کرد، داشته باشید، شما قادر خواهید بود تا مسائل را به سرعت تشخیص داده و افراد را قبل از اینکه دیر شود مدیریت کرده و دورنمای بهتری از کارهایی که تیم باید برای افزایش فروشش انجام دهد، خواهید داشت.

اگر شما نماینده فروشی هستید که این راهنما را از روی کنجکاوی‌تان دنبال می‌کنید، مطمئن باشید که موفق خواهید بود.

این راهنما به شما درکی از چگونگی مدیریت فرآیند فروش شرکت‌تان می‌دهد که قادر خواهید بود تا با تیم خود هماهنگ‌تر باشید، رابطه بهتری با مدیرتان برقرار کنید و به نتایج فروش بهتری دست یابید.

در کل مدیریت فروش به کسب و کارها و کارکنان آن‌ها کمک می‌کند تا نتایج را بهتر درک کرده، عملکرد آینده را پیش بینی کرده و با پوشش سه جنبه زیر حس کنترل داشته باشند.
سه جنبه اساسی از مدیریت فروش

سه “وجه و جنبه” برای مدیریت فرآیند فروش وجود دارد:

   عملیات فروش
   استراتژی فروش
   تحلیل فروش

این فرآیندها از کسب و کاری به کسب و کار دیگر متفاوت است، به خصوص اگر شما راه خود را در پیش گرفته باشید؛ اما عملیات، استراتژی و تحلیل سه نقطه آغازین یا کانونی هستند.
عملیات فروش: ساخت تیم

ممکن است این قضیه مسئله شوکه کننده‌ای نباشد، اما تیم فروش سنگ بنای شرکت هستند؛ این تیم رابط مستقیم بین محصول و مشتری است.

به عبارت دیگر، این تیم ارزش بسیار زیادی دارد.

به طور کلی، تیم فرش باید حس کنند که قسمتی از شرکت هستند و به جای اینکه به عنوان ماشین‌های تولید پول به آن‌ها نگاه شود، باید برای پیشرفت توسط منابع مناسب تامین گردند.

هنگام انتخاب و پرورش نیروهای با استعداد جدید شما باید بدون توجه به تجربه آن ها، زمان خود را صرف آموزش و توسعه مهارت‌های آن‌ها کنید.

چرا؟

فروشندگان نباید تنها فروشندگان بزرگی باشند، بلکه نیاز دارند تا در فروش محصول شما بهترین باشند و ارائه دهنده خوبی از سازمان شما باشند.

هنگامی که شما کمک بیشتری در اختیار دارید، تیم فروش باید با هم هماهنگ بوده و با هم به عنوان یک واحد یکپارچه و یگانه همکاری کنند. روش سیستماتیک‌تر منجر به خطاهای کمتر و نتایج بهتر برای کل شرکت می‌شود.

پس این جا دقیقاً جایی است که نکته جالب ماجرا رقم می‌خورد:

شما می‌توانید با ارائه اهداف واقع گرایانه به تیم‌تان، که قادر به دنبال کردن آن‌ها برای اندازه گیری موفقیت آتی هستید، آن‌ها را برای موفق شدن آماده کنید. برای انجام این کار شما نیاز خواهید داشت تا:

   اهدافی را تعیین کنید.
   قلمروهایی را اختصاص دهید.
   اهداف و قواعدی را ایجاد کنید.

اما کار یک مدیر اینجا به پایان نمی‌رسد. وظیفه او این است که به تیم در سراسر این فرآیند مشاوره دهد و مطمئن گردد که آن‌ها در مسیر درست پیش می‌روند. هم‌چنین یک مدیر خوب باید زمانی که نیاز بود به تیم انگیزه دهد.

از تجربیات خود مبنی بر اینکه چه عواملی به شما انگیزه داده است، با هم‌ تیمی‌های خود به اشتراک بگذارید، تا آن‌ها بتوانند از تجربیات شما الهام بگیرند.

در سمت دیگر سکه فراموش نکنید تا شکست‌ها و ناکامی‌های‌تان و اینکه شما چگونه بر این ناملایمات فایق آمده اید با تیم خود به اشتراک بگذارید و از آن‌ها در دوره‌های سخت پشتیبانی کنید.
استراتژی فروش: تعریف فرآیند فروش

هنگامی که شما یک تیم در اختیار دارید و اهداف‌تان را مشخص کرده‌اید، به این فکر خواهید کرد که: فروش را چگونه انجام می‌دهید؟

هر کسب و کاری یک چرخه فروش دارد که مجموعه‌ای از کارها است که به شرکت در رسیدن به کاربرانش کمک می‌کند. بنابراین، داشتن خط فروش یا قیف فروش، کار اتمام این چرخه‌ها را برای‌تان آسان‌تر می‌سازد.
خط فروش چیست؟

خط فروش یک دنباله بصری از فعالیت‌ها برای دست یابی به هر یک از چشم اندازها، از نقطه شروع تا اتمام کار است.

به عبارت ساده، یک خط فروش دست راست یک فروشنده است، زیرا به او کمک می‌کند تا سازمان یافته شود و کنترل کار‌ها را به دست گیرد. بالاخره چیزهایی وجود دارد که شما نمی‌توانید آن‌ها را کنترل کنید( مواردی مانند نتایج).

اینجا است که فعالیت‌های مدیریتی وارد بازی می‌شود. اگر یک فروشنده پیشرفت یا فعالیت‌هایش را مشاهده کند، برای انجام کار بیشتر و مواجهه با چالش‌های بیشتر انگیزه می‌گیرد.
تحلیل فروش: گزارش‌دهی

گزارش‌دهی چیزی است که شما را قادر می‌سازد تا نحوه تاثیر تلاش‌های کنونی‌تان‌ بر موفقیت شرکت‌تان را درک کرده و دیدگاهی در خصوص اینکه چه کارهایی می‌توانید برای افزایش تلاش‌های‌تان-چه استخدام فروشندگان بیشتر یا توزیع دوباره کارها- به شما می‌دهد.

گزارش دهی موفق شامل استفاده از معیارهای فروش، یا نشانگر‌های قابل اندازه گیری، است که به شما می‌گوید هر جنبه از عملیات فروش شما چگونه کار می‌کند و این که شما در حال دستیابی به اهداف‌تان هستید یا نه.

با قیف فروش استاندارد، شما باید بتوانید چهار معیار زیر را اندازه‌گیری کنید:

   تعداد معاملات در قیف شما
   میانگین اندازه معاملات در قیف شما
   نسبت بسته یا میانگین درصد معاملات که با موفقیت انجام می‌شوند
   سرعت فروش یا میانگین طول عمر معامله قبل از آن که با موفقیت انجام شود.

دانلود رایگان نرم افزار حسابداری و مد...
دانلود رایگان نرم افزار مدیریت و حساب...

همه توضیحات ...