آموزش جامع گوگل آنالیتیکس 4 قسمت ۱۴
در این دوره یاد میگیرید بسیار حرفهای به این نوع سؤالات بالا پاسخ دهید و تصمیمات دقیق و هدفمند بگیرید. درگذشته این تصمیمات به کمک نسخه قدیمی آنالیتیکس گرفته میشد اما اشکالات و ایرادهای آن گوگل را به سمت معرفی ابزاری حرفهایتر به نام گوگل آنالیتیکس 4 هدایت کرد.
اهمیت ابزار گوگل آنالیتیکس بهاندازهای است که امروزه آموزشهای زیادی بهمنظور یادگیری گوگل آنالیتیکس و باهدف آموزش کار با گوگل آنالیتیکس به کاربران، علاقهمندان، دیجیتال مارکترها و فعالین حوزه سئو و غیره منتشر شده است. در دوره آموزش گوگل آنالیتیکس 4 با ابعاد مختلف این ابزار کارآمد و حرفهای آشنا خواهید شد.
استاد: محمد رخشانیزاده
محمد رخشانیزاده پرفورمنس مارکتر و فعال در زمینه تصمیمگیری دادهمحور هستند. آقای رخشانیزاده دانشآموخته MBA از دانشگاه صنعتی شریف با گرایش مارکتینگ (بازاریابی) است.
ایشان چند سالی است که در دنیای دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند و در حال حاضر مدیر eCRM در شرکت ازکی هستند. آقای رخشانیزاده سابقه فعالیت در کارگزاری آگاه و همچنین تجربه مشاوره و اجرا در بخشهای مختلف بازاریابی دیجیتال با مجموعههای دیگر را در کارنامه خود دارد.
برای مشاهده آموزش جامع گوگل آنالیتیکس 4 در مکتبخونه از طریق لینک زیر وارد شوید
https://mktb.me/j3b2/
اهمیت ابزار گوگل آنالیتیکس بهاندازهای است که امروزه آموزشهای زیادی بهمنظور یادگیری گوگل آنالیتیکس و باهدف آموزش کار با گوگل آنالیتیکس به کاربران، علاقهمندان، دیجیتال مارکترها و فعالین حوزه سئو و غیره منتشر شده است. در دوره آموزش گوگل آنالیتیکس 4 با ابعاد مختلف این ابزار کارآمد و حرفهای آشنا خواهید شد.
استاد: محمد رخشانیزاده
محمد رخشانیزاده پرفورمنس مارکتر و فعال در زمینه تصمیمگیری دادهمحور هستند. آقای رخشانیزاده دانشآموخته MBA از دانشگاه صنعتی شریف با گرایش مارکتینگ (بازاریابی) است.
ایشان چند سالی است که در دنیای دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند و در حال حاضر مدیر eCRM در شرکت ازکی هستند. آقای رخشانیزاده سابقه فعالیت در کارگزاری آگاه و همچنین تجربه مشاوره و اجرا در بخشهای مختلف بازاریابی دیجیتال با مجموعههای دیگر را در کارنامه خود دارد.
برای مشاهده آموزش جامع گوگل آنالیتیکس 4 در مکتبخونه از طریق لینک زیر وارد شوید
https://mktb.me/j3b2/
همه توضیحات ...