آموزش اصول و مبانی برندسازی شخصی
FaraDars: آموزش اصول و مبانی برندسازی شخصی - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/ftvb
برند شخصی (Personal Brand) چیست؟
برند، لوگو، شعار و کالا یا محصول نیست؛ بلکه ادراکی از موجودی پویا در لایههای پنهان ذهنی است. برند شخصی، شخصی است که با تخصص و مهارتی خاص، خدماتی را به جامعه ارائه میکند و از این طریق در جامعه به کسبوکار و رقابت برای تسخیر ذهن و قلب مشتری میپردازد.
در نتیجه، برندسازی شخصی یعنی: با چه استراتژی، تکنیک و تاکتیک، به یک رهبر فکری در حوزه کاری خود و نیز صنعت، تبدیل شوید.
اهمیت یادگیری برندسازی شخصی چیست؟
هدف از برندسازی شخصی که یک فرایند راهبردی و آگاهانه است، نظارت و کنترل تصویری است که دیگران از ما دارند. این فرایند دربرگیرنده بازشناسی مهارتهای حرفهای، پتانسیلهای شخصیتی، ارزشها، استعدادها و همچنین قدرت نفوذ (توانایی رهبری) در ذهن افراد است.
در فضای دیجیتال امروزی ما خواهیم توانست با تعامل، برند شخصی خود را بسازیم، مدیریت و کنترل کنیم. مدیریت فعال برند شخصی میتواند با تمرکز در محیط و بازار برای فرد یک مزیت رقابتی محسوب شود و همانند برندسازی محصول، در فضای رقابت معنا پیدا کند. این گامهای کوچک در مدیریت برند شخصی است که قادر خواهد بود تمایز معنادار و بزرگی برای فرد ایجاد کند. برندسازی شخصی، فرایندی است پرتداوم، پویا و مستمر، افراد به طور دائم، همواره طی یک منش ذهنی رفتاری، گفتاری و عملکردی و ارتباطی، در این فرایند باقی خواهند ماند.
برند شخصی نیاز به نگهداری یعنی ارزیابی مجدد و نظارت مداوم دارد که با تکرار مستمر فرایندها حاصل میشود. در این راستا، فرد باید در یک پیوستار و ساختار منظم، بخشی از منابع خود را به برندسازی تخصیص داده و بازخورد هر یک از اقدامات عملکردی و ارتباطی خود را روی برند شخصی مورد ارزیابی قرار دهد.
در این فرادرس چه چیزی یاد میگیریم؟
این آموزش، ویژه افرادی طراحی شده است که تصمیم دارند برند شوند و یا برند شخصی خود را توسعه و ارتقاء دهند. ما در این فرادرس میخواهیم گامبهگام مفاهیم کلیدی مرتبط با برند، برند شخصی و برندسازی شخصی را به همراه ابزار و تکنیکهای آن تا حصول ایجاد و تثبیت برندهای شخصی به منظور پشتیبانی از بازاریابی و شغل، مورد بررسی قرار دهیم.
آموزش اصول و مبانی برندسازی شخصی - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/ftvb
https://fdrs.ir/ftvb
برند شخصی (Personal Brand) چیست؟
برند، لوگو، شعار و کالا یا محصول نیست؛ بلکه ادراکی از موجودی پویا در لایههای پنهان ذهنی است. برند شخصی، شخصی است که با تخصص و مهارتی خاص، خدماتی را به جامعه ارائه میکند و از این طریق در جامعه به کسبوکار و رقابت برای تسخیر ذهن و قلب مشتری میپردازد.
در نتیجه، برندسازی شخصی یعنی: با چه استراتژی، تکنیک و تاکتیک، به یک رهبر فکری در حوزه کاری خود و نیز صنعت، تبدیل شوید.
اهمیت یادگیری برندسازی شخصی چیست؟
هدف از برندسازی شخصی که یک فرایند راهبردی و آگاهانه است، نظارت و کنترل تصویری است که دیگران از ما دارند. این فرایند دربرگیرنده بازشناسی مهارتهای حرفهای، پتانسیلهای شخصیتی، ارزشها، استعدادها و همچنین قدرت نفوذ (توانایی رهبری) در ذهن افراد است.
در فضای دیجیتال امروزی ما خواهیم توانست با تعامل، برند شخصی خود را بسازیم، مدیریت و کنترل کنیم. مدیریت فعال برند شخصی میتواند با تمرکز در محیط و بازار برای فرد یک مزیت رقابتی محسوب شود و همانند برندسازی محصول، در فضای رقابت معنا پیدا کند. این گامهای کوچک در مدیریت برند شخصی است که قادر خواهد بود تمایز معنادار و بزرگی برای فرد ایجاد کند. برندسازی شخصی، فرایندی است پرتداوم، پویا و مستمر، افراد به طور دائم، همواره طی یک منش ذهنی رفتاری، گفتاری و عملکردی و ارتباطی، در این فرایند باقی خواهند ماند.
برند شخصی نیاز به نگهداری یعنی ارزیابی مجدد و نظارت مداوم دارد که با تکرار مستمر فرایندها حاصل میشود. در این راستا، فرد باید در یک پیوستار و ساختار منظم، بخشی از منابع خود را به برندسازی تخصیص داده و بازخورد هر یک از اقدامات عملکردی و ارتباطی خود را روی برند شخصی مورد ارزیابی قرار دهد.
در این فرادرس چه چیزی یاد میگیریم؟
این آموزش، ویژه افرادی طراحی شده است که تصمیم دارند برند شوند و یا برند شخصی خود را توسعه و ارتقاء دهند. ما در این فرادرس میخواهیم گامبهگام مفاهیم کلیدی مرتبط با برند، برند شخصی و برندسازی شخصی را به همراه ابزار و تکنیکهای آن تا حصول ایجاد و تثبیت برندهای شخصی به منظور پشتیبانی از بازاریابی و شغل، مورد بررسی قرار دهیم.
آموزش اصول و مبانی برندسازی شخصی - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/ftvb
همه توضیحات ...