ده سال رهبری بازار بدون جذب سرمایه | محمد عمروآبادی | مدیرعامل تیوال

186 بازدید
بیشتر
Kargah
Kargah
تیوال برندی ده ساله است که از ابتدای شکل‌گیری‌اش تا حالا، رهبری بازار بلیت تئاتر ایران را در دست داشته. با محمد عمروآبادی مدیرعا ...
تیوال برندی ده ساله است که از ابتدای شکل‌گیری‌اش تا حالا، رهبری بازار بلیت تئاتر ایران را در دست داشته. با محمد عمروآبادی مدیرعامل تیوال درباره‌ی نحوه‌ی شکل‌گیری، رشد و تثبیت این برند در طی این یک دهه گپ زدم و درباره‌ی استراتژی‌های رقابتی، برنامه‌های‌شان در دوره‌ی کرونا و اهداف‌شان در آینده پرسیدم.


00:00:00 گفتگو با محمد عمروآبادی مدیرعامل تیوال
00:09:00 نقش فرهنگ سازمانی در مدیریت منابع انسانی
00:11:55 تیوال چگونه به بهبود فضای کار پرسنل خود می‌پردازد؟
00:16:00 عواملی که به رضایت پرسنل در سازمان کمک می‌کند
00:25:00 ایده‌ی تیوال از کجا آمد؟
00:50:00 تیوال چگونه در دوران کرونا زنده باقی ماند؟
01:14:00 تیوال چگونه از پس رقبا بر آمد؟

--

شنیدن در کست باکس
https://castbox.fm/channel/id4862636?...

توضیحات بیشتر
https://kargah.net/mohammad-amroabadi/

همه توضیحات ...