بازسازی ساختمان اداری 09121050430 / 02122013422

3 بازدید
بیشتر
طراحی دکوراسیون اداری داخلی
طراحی دکوراسیون اداری داخلی
مهمترین نکته ای که در هنگام طراحی دکوراسیون اداری باید به آن توجه کرد، تعادل در چیدمان المان ها و اشیا است. در هنگام طراحی دکورا ...
مهمترین نکته ای که در هنگام طراحی دکوراسیون اداری باید به آن توجه کرد، تعادل در چیدمان المان ها و اشیا است. در هنگام طراحی دکوراسیون محیط اداری باید به نوع چیدمان مبلمان و میز و صندلی توجه کنید. نوع چیدمان مبلمان و میز و صندلی محیط اداری تاثیر زیادی بر روی زیباسازی محیط اداری دارد. باید در هنگام چیدمان و المان های محیط اداری به رنگ و جنس اشیا توجه کنید.
از دیگر نکاتی که در هنگام طراحی دکوراسیون اداری باید به آن توجه کنید نورپردازی است، در این راستا می توانید از آباژور، لامپ و… برای روشنایی محیط استفاده کنید. البته می توانید از پارتیشن شیشه ای برای روشن کردن محیط اداری با استفاده از نور خورشید هم بهره ببرید. در هنگام چیدمان اشیای محیط اداری باید فاصله مناسب را رعایت کنید، صندلی ها و مبلمان باید از دیوار شرکت یا اداره کمی با فاصله چیده شوند.
تاثیرات طراحی دیزاین محیط اداری با پارتیشن در افزایش روابط
اگر محیط، متناسب با نوع فعالیت کارمندان بخش بندی شود کارمندانی که در یک بخش کار می کنند به راحتی می توانند با یکدیگر ارتباط و تعامل داشته باشند. البته برای افزایش تعاملات و ارتباطات میان کارمندان می توان از پارتیشن های شیشه ای استفاده کرد. با استفاده از پارتیشن های شیشه ای دید کارمندان وسیع تر می شود و تعاملات و ارتباط آن ها افزایش می یابد. طراحی دکوراسیون اداری تاثیر زیادی بر روی تقویت مهارت ارتباط و تعامل کارمندان دارد.
البته با استفاده از پارتیشن بندی و جدا کردن بخش های مختلف محیط اداری به راحتی می توان آرامش را در محیط کاری افزایش داد و از طرفی محیط اداری را برای ایجاد کار گروهی کارمندان طراحی کرد. توجه به این مسئله اهمیت زیادی دارد که هر چه ارتباط بین کارمندان بیشتر شود روابط آن ها با یکدیگر صمیمی تر می شود و انگیزه آن ها برای کار کردن با یکدیگر در محیط کاری مناسب بالا می رود و تعاملات و ارتباطات روزمره افراد حاضر در محیط اداری بهبود می یابد.
طراحی دکوراسیون اداری چه تاثیری بر روی جذب مشتریان دارد ؟
از دیگر تاثیرات طراحی دکوراسیون اداری، تاثیر مستقیم بر مشتریان است. سبک بهینه و مناسب اداره تاثیر زیادی بر روی افزایش عملکرد و بازدهی کارمندان و مشتریان دارد. در واقع اگر تمام المان های محیط اداری به صورت استاندارد جایگذاری شده باشند، مانند صندلی های انتظار یا میزهایی که مراجعه کنندگان برای پر کردن فرم از آن ها استفاده می کنند می توانند رضایت مشتریان را جلب کنند.
از دیگر عواملی که بر روی مشتریان تاثیرگذار است، ترکیب رنگ ها در طراحی دکوراسیون اداری است . از مهمترین عناصری که طراحان در طراحی دکوراسیون داخلی اداری به آن توجه می کنند ترکیب رنگ ها است. اگر از رنگ های شاداب کننده و روشن در طراحی دکوراسیون اداری استفاده شود انرژی مثبت رنگ ها به مشتریان منتقل می شود و اضطراب و استرس آن ها را کاهش می دهد، به طور مثال رنگ سفید یا آبی روشن موجب کاهش اضطراب و ایجاد آرامش در افراد می شود.
نکات مهم در مورد میزان اهمیت طراحی دیزاین فضا های اداری و تجاری
طراحی دکوراسیون اداری بر اساس یک سری قوانین و استانداردها انجام می شود تا محیط اداری بهینه و فضاسازی شود. امروزه اهمیت دکوراسیون محیط تجاری بسیار زیاد است، زیرا مزایای بسیار زیادی برای تمام افراد حاضر در شرکت ها از جمله مدیران، مسئولان، مشتریان، کارمندان و … دارد . طراحی دکوراسیون محیط اداری در مراحل مختلف انجام می گیرد و تاثیر آن بر روی مشتریان و کارمندان بی نظیر است.
در حقیقت باید بگویم که هر چه محیط اداری ظاهر زیبا و جذابی داشته باشد اعتماد مشتریان زیادی جلب می شود و به حرفه ای بودن شما و کارمندانتان ایمان می آورند. هرچه طراحی دکوراسیون محیط اداری جذاب و گیرا باشد تصور و برداشت مشتریان نسبت به شما و کارمندان شما بهتر می شود. اهمیت طراحی دکوراسیون محیط اداری را می توان در افزایش بازدهی و تمرکز کارمندان و کاهش استرس مشتریان دانست.
اطلاعاتی راجع به طراحی دکوراسیون محیط داخلی ادارات
در هنگام طراحی دکوراسیون اداری باید به اولین اصل طراحی دکوراسیون داخلی محیط اداری یعنی بررسی فضای اداری توجه کنید. فضای داخلی محیط را بررسی کنید و فضای محیط را به دو بخش تقسیم کنید. فضای اداری خود را به اشکال هندسی در نظر بگیرد و به خوبی بررسی کنید. نوع محیط از دیگر نکات مهم طراحی دکوراسیون محیط اداری است. در حقیقت باید نوع محیطی که در آن فعالیت می کنید را مشخص کنید.
در مرحله بعد می توانید وسایل موجود در محیط را بررسی کنید. در محیط اداری وسایل مختلفی مانند میز و صندلی، مبلمان و…وجود دارند که هر کدام از این وسایل ها ابعاد مختلفی دارند. باید مطابق با ابعاد و اندازه محیط از وسایل و المان های مناسب استفاده کنید. مقوله بعدی که باید در طراحی دکوراسیون اداری با آن توجه کنید، نور محیط است و باید میزان نور در تمام سطوح محیط اداری یکسان باشد.

همه توضیحات ...