E06 پرفورمنس مارکتینگ چیه؟ | فاطمه ارنواز
تو اپیزود ششم تاچ پوینت (برنامه مارکتینگی که تو هر اپیزودش با فعالان دیجیتال مارکتینگ ایران صحبت میکنم) با فاطمه ارنواز مدیر پرفورمنس مارکتینگ صرافی رمزارز آبان تتر همکلام شدم و باهاش در مورد مسیر شغلی خودش و پرفورمنس مارکتینگ (یکی از شاخه های نسبتا جدید دیجیتال مارکتینگ) حرف زدیم.
شما میدونین پرفورمنس مارکتینگ چیه؟ برای پرفورمنس مارکتر شدن باید چه مهارت هایی داشته باشیم؟ چه ابزارهایی بلد باشیم؟ توی این اپیزود فاطمه جواب این سوالات رو داده.
این اپیزود جذاب رو از دست ندید.
............................................................................
رهنما کالج حامی این اپیزوده
رهنماکالج جاییه که با برگزار کردن دورههای تجربهمحور به آدمهای مشتاق و مستعد کمک میکنه برای ورود به بازار کار حرفهای آماده بشن.
وبسایت رهنماکالج: https://rahnemacollege.com/
............................................................................
اینجاها هم قابل پیگیری هستم:
(اینستاگرام تاچپوینت) Instagram: touchpoint.gram
(تلگرام تاچپوینت) https://t.me/touchpointt
(کستباکس) https://castbox.fm/channel/id5557675?
(تهران پادکست) https://tehranpodcast.ir/touchpoint/
............................................................................
01:16 معارفه
02:24 مسیر شغلی شخصی فاطمه
05:58 کمی در مورد کار فروش
07:20 انتخاب محل کارآموزی
08:14 تجربه کار با عادل طالبی
11:06 دور شدن از کار و یادگیری شخصی دیجیتال مارکتینگ
11:54 مصاحبه پرفورمنس مارکتینگ با کارگزاری آگاه
12:35 ورود به آبان تتر به عنوان پرفورمنس مارکتر
14:20 تو شرایط فعلی چطور میشه مارکتر شد؟
18:25 دچار شدن به توهم دانایی
22:10 پرفورمنس مارکتینگ چیه؟
25:00 یه پرفورمنس مارکتر با چه کانال های بازاریابی کار میکنه؟
36:00 برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ چیکار کنیم؟
42:20 تجربه فروش چه کمکی بهت کرد؟
47:37: هوش مصنوعی چه کمکی بهت توی پرفورمنس مارکتینگ کرده؟
............................................................................
راهنمای اپیزود:
لید (lead): سرنخ تجاری
ادنتورک (Adnetwork): شبکه تبلیغاتی. برندها با کمک شبکه های تبلیغاتی از قبیل یکتانت و مدیااد در سایتهای مختلف خودشون رو تبلیغ میکنن.
او کی آر (OKR): Objectives and Key Results
شما میدونین پرفورمنس مارکتینگ چیه؟ برای پرفورمنس مارکتر شدن باید چه مهارت هایی داشته باشیم؟ چه ابزارهایی بلد باشیم؟ توی این اپیزود فاطمه جواب این سوالات رو داده.
این اپیزود جذاب رو از دست ندید.
............................................................................
رهنما کالج حامی این اپیزوده
رهنماکالج جاییه که با برگزار کردن دورههای تجربهمحور به آدمهای مشتاق و مستعد کمک میکنه برای ورود به بازار کار حرفهای آماده بشن.
وبسایت رهنماکالج: https://rahnemacollege.com/
............................................................................
اینجاها هم قابل پیگیری هستم:
(اینستاگرام تاچپوینت) Instagram: touchpoint.gram
(تلگرام تاچپوینت) https://t.me/touchpointt
(کستباکس) https://castbox.fm/channel/id5557675?
(تهران پادکست) https://tehranpodcast.ir/touchpoint/
............................................................................
01:16 معارفه
02:24 مسیر شغلی شخصی فاطمه
05:58 کمی در مورد کار فروش
07:20 انتخاب محل کارآموزی
08:14 تجربه کار با عادل طالبی
11:06 دور شدن از کار و یادگیری شخصی دیجیتال مارکتینگ
11:54 مصاحبه پرفورمنس مارکتینگ با کارگزاری آگاه
12:35 ورود به آبان تتر به عنوان پرفورمنس مارکتر
14:20 تو شرایط فعلی چطور میشه مارکتر شد؟
18:25 دچار شدن به توهم دانایی
22:10 پرفورمنس مارکتینگ چیه؟
25:00 یه پرفورمنس مارکتر با چه کانال های بازاریابی کار میکنه؟
36:00 برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ چیکار کنیم؟
42:20 تجربه فروش چه کمکی بهت کرد؟
47:37: هوش مصنوعی چه کمکی بهت توی پرفورمنس مارکتینگ کرده؟
............................................................................
راهنمای اپیزود:
لید (lead): سرنخ تجاری
ادنتورک (Adnetwork): شبکه تبلیغاتی. برندها با کمک شبکه های تبلیغاتی از قبیل یکتانت و مدیااد در سایتهای مختلف خودشون رو تبلیغ میکنن.
او کی آر (OKR): Objectives and Key Results
همه توضیحات ...