حقایق سری بازی هیلو | Halo Facts

BaziCenter
BaziCenter
دو دهه از خلق اولین نسخه هیلو می‌گذرد و حالا این فرانچایز 20 ساله، به یکی از بزرگ‌ترین آثار علمی تخیلی بین مدیوم‌های سرگرمی بدل ...
دو دهه از خلق اولین نسخه هیلو می‌گذرد و حالا این فرانچایز 20 ساله، به یکی از بزرگ‌ترین آثار علمی تخیلی بین مدیوم‌های سرگرمی بدل شده. اثری در ژانر شوتر اول شخص که می‌توان بسیاری از کلیشه‌ها و قوانین این سبک و بازی‌های چند نفره را در اولین نسخه آن ریشه‌یابی کرد. از جمله محدودیت حمل دو سلاح همزمان و زره خود ترمیم شونده، از ویژگی‌هایی هستند که برای اولین بار توسط هیلو 1 در سال 2001 به ژانر شوتر اول شخص معرفی شدند. اما این فرانچایز یک شبه به جایگاه فعلی نرسیده و پستی بلندی‌های بسیاری را در مسیر تکامل خود طی کرده است. از بحران ساخت هیلو 2 و کرانچ کابوس‌وار مراحل ساخت تا پروژه‌های لغو شده، داستان‌های زیادی از پشت صحنه ساخت عناوین هیلو  و حواشی پیرامون فرانچایز برای گفتن وجود دارد.  حالا که نسخه جدید این مجموعه یعنی هیلو اینفینیت عرضه شده بهتر است با هم نگاهی به ده حقیقت ناگفته این سری بازی محبوب داشته باشیم
-----------------------------------------------------------------------------
✅ برای حمایت از ما کانال رو سابسکرایب کنید 👇
https://t2m.io/KWnzU97b
-----------------------------------------------------------------------------
🎥 ویدیوهای مرتبط 👇

----------------------------------------------------------------------------
🔷اگر دوست داری مطلب رو بخونی روی لینک زیر کلیک کن

-----------------------------------------------------------------------------
🔔 بازی سنتر رو در شبکه‌های اجتماعی دنبال کن 👇
Twitter: bazicenter
Instagram: bazicenter_official
https://t.me/official_bazicenter
-----------------------------------------------------------------------------
#هیلو
#ایکسباکس
#ایکس_باکس_سری_ایکس
#halo
#بازیسنتر
#bazicenter

همه توضیحات ...