6 مشاور تجارت و بازرگانی در اروپا https://advecer.com [email protected] مشاوره کسب و کارشرکت

127 بازدید
بیشتر
ADVECER CONSULTING
ADVECER CONSULTING
https://advecer.com/[email protected]مشاوره کسب و کارشرکت نمایشگاه های تجاری،ثبت علامت تجاری،خدمات املاک بنید ...
https://advecer.com/
[email protected]
مشاوره کسب و کار
شرکت نمایشگاه های تجاری،
ثبت علامت تجاری،
خدمات املاک بنیدورم/اسپانیا،
تاسیس یک شرکت در اسپانیا،
نشان مهر عید پاک ساخت آلمان
پست الکترونیکی / توزیع،
خانه، خرید یک دامنه خورشیدی،
واردات و صادرات
مشاور مدیریت چه می کند؟
وظایف، الزامات و مشاغل فعلی
مشاور مدیریت نقش مشاور شرکت ها را بر عهده می گیرد و به ویژه با مدیریت همکاری نزدیک دارد. به عنوان مثال، استراتژی های جدید برای افزایش عملکرد شرکت با هم توسعه می یابد. با این حال، از مشاوران مدیریت نیز خواسته می شود تا در امور پرسنلی و ارتباطات داخلی و خارجی کمک کنند. از آنجایی که این موقعیت به شما بینش عمیقی می دهد، شما موظف هستید که داده ها و اطلاعات را محرمانه مدیریت کنید.
وظایف معمولی
مشاوره در مورد سیاست های تجاری و مالی شرکت ها
راه اندازی و تجزیه و تحلیل محاسبات شرکت
پیشنهاداتی برای افزایش بهره وری، کارایی و سودآوری
گزینه های بهره وری، سودآوری و منطقی سازی
حمایت از اجرای اقدامات پیشنهادی
الزامات کلاسیک عینیت انعطاف پذیری بالا
اراده قوی برای تغییر تمایل تجاری
مهارت های ارتباطی قوی و قاطعیت
ADVECER Consulting S.L
ما با بهترین وکلا و دفاتر اسناد رسمی و حسابداران همکاری می کنیم تا بهترین نتیجه را برای شما بگیریم…..پشتیبانی با ثبت نام به عنوان شرکت کننده و جهت یابی
- پشتیبانی از راه اندازی و برچیدن غرفه شما
- پشتیبانی در طول نمایشگاه (بروشور، لیست قیمت، تماس با مشتری و غیره)
- پردازش سفارشات، حفظ مشتری موفق پس از نمایشگاه
- کمک به نمایش اطلاعات مطبوعاتی شما
- خدمات پیگیری، سیاست های فنی و لجستیکی
(بروشور، پریسلیست، کوندن کنتاکت، و غیره)
آیا به دنبال یک مشاور املاک در بنیدورم هستید که اطلاعات زیادی در مورد املاک تجاری داشته باشد؟ سپس شما به جای مناسب آمده اید. ما محبوب ترین مکان ها در بنیدورم را برای دفتر، صنعتی یا تدارکات، خرده فروشی، هتل و املاک مسکونی می شناسیم و خوشحال خواهیم شد که به شما در یافتن منطقه مناسب از طریق خود کمک کنیم.
دفاتر، ساختمان های مسکونی و تجاری، فضای خرده فروشی و انبارها در بنیدورم.
خدمات ما برای شما در یک نگاه: - اجاره - نمایندگی مستاجر - ارزیابی املاک - خدمات ساکنین - مشاوره در محل کار صرفه جویی در
مشاوره برای راه اندازی کسب و کار
تشریفات تاسیس چک نام در اتاق بازرگانی
پشتیبانی از مشاوران حرفه ای مالیاتی، تهیه فرم های مالیاتی، ارائه به سازمان مالیاتی
پشتیبانی در راه اندازی و توسعه شرکت ها (دفتر اسناد رسمی، ثبت، اسناد، شناسه مالیاتی)
افتتاح حساب تجاری زمان، پول و دریافت دکمه های مخاطبین جدید. ما آدرس های شرکت پست انبوه حرفه ای را برای شما ارسال می کنیم.
ما از طریق پایگاه داده خود از میلیون ها آدرس ایمیل در سراسر جهان در مدت کوتاهی اخبار، انجمن ها، آشنایان و پیشنهادات شما و غیره را توزیع می کنیم.
E-MAIL DISTRUBTION
به بازاریابی دیجیتال،
اجازه دهید B2B E-MAILS را برای شما توزیع کنیم تا…
پیشنهاد ویژه، جدید، فروش، پیشنهاد فوق العاده، انجمن و غیره
صرفه جویی در زمان، پول و دریافت دکمه های مخاطبین جدید. ما آدرس های شرکت پست انبوه حرفه ای را برای شما ارسال می کنیم.
ما از طریق پایگاه داده خود از میلیون ها آدرس ایمیل در سراسر جهان در مدت کوتاهی اخبار، انجمن ها، آشنایان و پیشنهادات شما و غیره را توزیع می کنیم.
برای شروع یک کسب و کار موفق با خورشیدی داشتن یک نام سنگین خوب برای وب سایت خود در سراسر جهان مهم است.
FUTURIAS یک دامنه می فروشد. دامنه ها آدرس های وب باکیفیتی هستند که می توانند کسب و کار یا وب سایت شما را در نتایج جستجو برای مشتریان توجه آنلاین بیشتر نمایان کنند و باعث افزایش ترافیک و در نهایت درآمد برای سایت شما و فروش محصولات شوند.
دامنه‌های ممتاز ما که اغلب از کلمات کلیدی و توصیفگرهای قوی تشکیل شده‌اند، عملکرد خوبی در نتایج جستجو دارند
- مشاوره برای شروع فعالیت های تجاری
- تشریفات تاسیس / چک نام در اتاق بازرگانی و اتاق صنایع دستی
– پشتیبانی مشاوران حرفه ای مالیاتی، تهیه فرم های مالیاتی، ارائه به سازمان امور مالیاتی
- پشتیبانی در طول فرآیند تاسیس و راه اندازی شرکت ها (دفتر اسناد رسمی، ثبت، اسناد، شناسه مالیاتی و غیره)
- افتتاح حساب بانکی تجاری
Beratung zur Unternehmensgründung
Gründungsformalitäten Namensprüfung bei Handelskammer
Unterstützung durch professionelle Steuerberater، Erstellung von Steuerformularen، Einreichung bei der Steuerbehörde
Unterstützung bei der Gründung und dem Aufbau von Unternehmen (Notar، Register، Papierkram، Steuer-ID، و غیره)
Eröffnung eines Geschäftskontos
- استفاده صحیح طبق مقررات اتحادیه اروپا
– همراه با درخواست مهرهای bio، TÜV، SGS، ISO و غیره تا تکمیل و اعطای آن.
- بررسی منظم پیشرفت / تعقیب برای جلوگیری از تاخیر و جریمه.
- مدیریت واردات مواد اولیه و محصولات
پیگیری درخواست ها
- ایجاد CE یک اعلامیه انطباق قبل از معرفی
Ordnungsgemäße Verwendung nach EU-Vorschriften
Begleitung der Beantragung von Bio-TÜV- SGS-, ISO- usw.
استفاده صحیح طبق مقررات اتحادیه اروپا
همراه با برنامه برای TÜV ارگانیک، SGS، ISO و غیره.

ADVECER CONSULTING

همه توضیحات ...