استراتژی های کسب و کار در بازارهای نوظهور و مقایسه با استراتژی های اتخاذ شده در بازار ایران

bamaHSE
bamaHSE
عضویت وروددسته بندیثبت رایگان غرفه مجازی کارگاه هااستراتژی های کسب و کار در بازارهای نوظهور و مقایسه با ...
عضویت ورود

دسته بندی

ثبت رایگان غرفه مجازی

کارگاه هااستراتژی های کسب و کار در بازارهای نوظهور و مقایسه با استراتژی های اتخاذ شده در بازار ایران

وبینار برگزار شده

وبینار آموزشی با حضور

مدرس: سرکار خانم سارا طاهر:

دانشجوی دندانپزشکی، برنده مدال طلای سیزدهمین دوره و نقره دوازدهمین دوره المپیاد کارآفرینی وزارت بهداشت

حضور: رایگاناعطای گواهی حضور به شرکت کنندگان: 10000 تومان



استراتژی روشی است که یک سازمان در قبال همه ذینفعان و به ویژه به مشتریان خود در پیش می گیرد. همه فعالیت ها و فرآیند های سازمان در بازار بر اساس استراتژی آن می باشد. کانون اصلی استراتژی بازاریابی هماهنگ کردن فعالیت ها و منابع بازاریابی به تامین اهداف خاص است، مثلا بر اساس نیاز ها و خواسته های مشتریان بالقوه در بازار هدف به دنبال رقابت می باشد. البته بسیاری از افراد فکر میکنند با الگو برداری از سازمان های موفق و پیاده سازی آن در بازارهای نوظهور به موفقیت برسند که شم مدیریتی غالب مدیران این موضوع را نمی پذیرد.



خلاصه وبینار:

درباره بازار های نوظهور:

۱.ماهیت خلاهای نهادی در بازار نو ظهور
۲.شناسایی و پاسخ به خلاهای نهادی
۳.استفاده از خلاهای نهادی به عنوان فرصت
۴.شرکت چند ملیتی در بازارهای نوظهور
۵.غول های نوظهور: رقابت در خانه
۶. غول های نوظهور: جهانی شدن



بخش های بازار در اقتصاد نوظهور:

۱.قیمت
۲.کیفیت
۳.ویژگی ها
۴.مزیت



استراتژی های پاسخ به خلاء ها:

۱.تکرار با سازگاری
۲.رقابت مستقل یا همکاری
۳.پذیرش بافت و محیط بازار یا تلاش برای تغییر آن
۴.ورود انتظار و یا خروج  



سه راه کلی برای جهانی شدن یک غول نوظهور:

۱.شروع از یک بازار گوشه ای در بازار توسعه یافته ۲.قرارگیری در بورس اوراق عرضه جهانی
۳. بلعیدن یا همکاری با شرکت‌های خارجی



جهت دسترسی به دوره های آموزشی رایگان باماHSE روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.bamahse.com/workshops


لینک سایت: https://bamahse.com

#ایمنی
#نمایشگاه
#environment
#health
#safety
#بهداشت
#hse
#the_environment
#نمایشگاه_مجازی
#استراتژی
#بازار
#strategy
#market

همه توضیحات ...