آموزش رهبری کسبوکار: دوره آموزشی تحلیل راهبردی - جلسه دوم
شما مقصد جدیدی را در کسبوکار تعیین و در قالب چشماندازی تعریف کردهاید. برای دستیابی به این چشمانداز و تحقق آن چه کاری باید انجام دهید؟ تحلیل کنیم که چه قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدهایی برای دستیابی به این چشمانداز وجود دارد.
اما مشکل آنجایی است که ما در این تحلیلها راهبردی عمل نمیکنیم و همین باعث میشود تا همه دلایل داخلی و بیرونی را در جدولی به نام SWOT بیاوریم. در حالی که تحلیلها بایستی راهبردی، فرایندی و در وجوه مختلف باشد.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید
https://chitgarha.com/product/sa/
اما مشکل آنجایی است که ما در این تحلیلها راهبردی عمل نمیکنیم و همین باعث میشود تا همه دلایل داخلی و بیرونی را در جدولی به نام SWOT بیاوریم. در حالی که تحلیلها بایستی راهبردی، فرایندی و در وجوه مختلف باشد.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید
https://chitgarha.com/product/sa/
همه توضیحات ...