یک خاطره از عدم تماس با خدمات پس فروش و مشکلی که گرفتار شدن

Eskandari Industrial Group
Eskandari Industrial Group
96 بار بازدید - 2 سال پیش - ی روز یک نفر تماس
ی روز یک نفر تماس با خدمات گرفت که مشکل برد داشتن و دستگاهشون درست کار نکرده بود وقتی تماس گرقتن و ایرادیابی صورت گرفت بعد از کلی کلنجار متوجه شدیم که سنسور دستگاه خراب شده و مشتری بدون تماس با بخش خدمات اقدام به خرید سنسور از یک شخص دیگر کردن که هیچ ارتباطی به شرکت نداشتن اما مشکلی که وجود داشت این بود که سنسوری که خریداری شده بود سه پین بود در حالی که سنسور خود دستگاه چهار پین بود و همین باعث شد بود مشتری اشتباها سنسور خریداری شده را به جای سنسور محیط زده بود که باعث شده بود دستگاه دما و رطوبت دستگاه رو بخونه و درست کار نکرده بود
و این ها همش بخاطر این بود که عدم تماس مشتری با خدمات پس از فروش مرکزی باعث شده بود که سنسور مناسبی خریداری نشده و البته درست سنسور وصل نشه و در نتیجه فقط بخاطر یک تماسی که گرفته نشده بود یک فاجعه به اسم عدم راندمان بوجود بیاد

🌐 https://www.aparat.com/eig73/
🌐 Instagram: eig.1372
🌐 https://www.namasha.com/eig73/
🌐 https://chicken-device.ir/eig73/

#گروه_صنعتی_اسکندری
#مشکلات_جوجه_کشی
2 سال پیش در تاریخ 1400/12/21 منتشر شده است.
96 بـار بازدید شده
... بیشتر