صمیمیت در بازاریابی چندسطحی/مقدمه

Iranian audio books
Iranian audio books
...
#تام شرایتر
BIG AL.
#فرشید قهرمانی
#کتاب صوتی صمیمیت در بازاریابی چندسطحی

چرا مشتری های احتمالی به پیشنهادتان گوش نمی کنند ؟

این که چطور فرصت کاری یا محصولات شرکت تان را معرفی می کنید اهمیتی ندارد ، قدرت تان در فروش نیز چندان مهم نیست .
مهمترین نکته در بازاریابی چندسطحی به همان چند ثانیه ی اولی باز می گردد که توزیع کننده با مشتری احتمالی ملاقات می کند .
شما باید یادبگیرید که چطور در این چند ثانیه ی سرنوشت ساز اعتماد مشتری احتمالی را جلب کنید . می پرسید چگونه ؟
با مخاطب قرار دادن آن بخش از مغز او که مسئول تصمیم گیری است و این یعنی ذهن ناخودآگاه مشتری احتمالی .
نگران نباشید این کار سختی نیست . این کتاب تکنیک های کاربردی و عبارت های کوتاهی را به شما می آموزد  که با به کار گرفتن شان روی تصمیم آنی مشتری احتمالی اثری مثبت خواهید گذاشت .

همه توضیحات ...