خلاصه کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برندسازی، اثری از ال ریس | The 22 Immutable Laws Of Branding

829 بازدید
بیشتر
mediakadeh
mediakadeh
کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برندسازی، قوانین ساخت برند‌ی موفق و قدرتمند را بیان می‌کند. این کتاب از برندهای معتبری چون رولکس، وول ...
کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برندسازی، قوانین ساخت برند‌ی موفق و قدرتمند را بیان می‌کند. این کتاب از برندهای معتبری چون رولکس، وولو و کوکاکولا یاد می‌کند و اصولی را که این برندها برای موفقیت خود به کار گرفته‌اند، مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

این کتاب بیان می‌دارد که تنها راه بقا در بازار رقابتی و اشباع شده جهان، ساخت برندی منحصربه‌فرد، به‌یادماندنی و متمایز است و 22 قانون برای ساخت چنین برندی را با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد.

mediakadeh | مدیاکده

✅ مرجع «خلاصه» ارزشمندترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا

✅ نکات جذاب و کاربردی از کتاب‌ها و مطالب به‌روز برای افراد پرمشغله

صفحه اینستاگرام:
@mediakadeh.official

#podcast #media #book #ebook #entertainment #پادکست# کتاب# ویدیو# روانشناسی# کارآفرینی #Management #Leadership #Psychology #Entrepreneurship #Growth #developmentskills #خلاصه_کتاب

همه توضیحات ...