کتاب صوتی قدرت محتوا - داستان تاثیرگذار، بازاریابی کمتر، مشتری بیشتر - جو پولیتزی ( مینی بوک)

کتابخونی
کتابخونی
کتاب صوتی قدرت محتوا -داستان تاثیرگذار، بازاریابی کمتر، مشتری بیشتر - نویسنده: جو پولیتزی( مینی بوک)درباره کتاب قدرت محتوا ...
کتاب صوتی قدرت محتوا -داستان تاثیرگذار، بازاریابی کمتر، مشتری بیشتر - نویسنده: جو پولیتزی( مینی بوک)
درباره کتاب قدرت محتوا
حرف اصلی این کتاب چیست؟
جان کلام نویسنده در کتاب این است: ارائه محتوای باکیفیت، ناب و درگیرکننده، نه صرفا معرفی محصولات.
محتوا در تمام روز، ما را سرگرم خودش می‌کند. اما کدام یک از این محتواها، ممکن است ۱۰ روز بعد به خاطر آورده شوند؟ اکثر محتواها صرفا جنبه مصرفی دارند. آن‌ها ارزشی برای شما خلق نمی‌کنند، جدید نیستند، اطلاعات دست اولی ندارند و فقط محصولی را معرفی کرده‌اند یا در حالت خوشبینانه، به شما اجازه داده‌اند زیر محصول‌شان نظرتان را بنویسید.
جو پولیتزی در کتاب قدرت محتوا با سه عبارت کلیدی «داستان تاثیرگذار»، «بازاریابی کمتر»، «مشتری بیشتر» که در عنوان کتاب مشاهده می‌کنید، به دل مبحث بازاریابی محتوایی یا همان Content Marketing رفته است. او در این کتاب سخن خود را با پرداختن به تاریخچه بازاریابی محتوایی و تعاریف مختلف آن شروع می‌کند. نویسنده در ابتدا به صراحت اعلام می‌کند که اساس بازاریابی محتوایی این است که اطلاعات جذابی را که مشتریان‌تان شیفته‌اش هستند تولید کنید تا مشتریان در عمل به شما توجه کنند.
کتاب قدرت محتوا مناسب چه کسانی است؟
هرچند  کتاب قدرت محتوا یک کتاب تخصصی برای بازاریابان، بازاریابان محتوایی، دیجیتال مارکترها، کارفرماها و کلا کسانی است که به نحوی با محتوا سر و کار دارد، اما لحن تک تک پاراگراف‌ها به قدری صمیمی و ساده است که هرکسی به راحتی می‌تواند مفاهیم آن را درک کند و در کسب و کار خود به کار گیرد. برای مثال اگر به‌دنبال راهی برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار شخصی خودتان در فضای سوشال مدیا هستید، با استفاده از این کتاب می‌توانید راه درست تولید و به اشتراک‌گذاری محتوا را یاد بگیرید و در حرفه خود بدرخشید.
شما با استفاده از این کتاب  قدرت محتوامی‌توانید حرفی را بزنید که دیگران نزده‌اند، محتوایی را تولید کنید که برای مشتری جذاب و خلاقانه است و در نهایت، او را ترغیب به انجام کاری کنید که برایش برنامه‌ریزی کرده‌اید. از آنجایی که کتاب یکی از کتاب‌های پایه و مهم برای یادگیری بازاریابی محتوایی است، برای کسانی‌که قصد دارند با این مبحث نوظهور و کاربردی آشنا شوند نیز قابل استفاده است.
About the book about the power of content, what is the main message of this book? The author's motto in the book is: providing high-quality, pure and engaging content, not just introducing products. Content entertains us all day long. But which of these contents may be remembered 10 days later? Most of the contents are only for consumption. They don't create value for you, they aren't new, they don't have first-hand information, and they've only introduced a product or, optimistically, allowed you to write a comment under their product. In the book The Power of Content, Joe Polizzi has gone to the heart of content marketing with the three key phrases "influential story", "less marketing", "more customers" which you can see in the title of the book. In this book, he starts his speech by addressing the history of content marketing and its different definitions. The author makes it clear at the outset that the essence of content marketing is to produce compelling information that your customers will be interested in so that customers will actually pay attention to you. Who is the book about the power of content suitable for? Although the book The Power of Content is a specialized book for marketers, content marketers, digital marketers, employers and all those who somehow deal with content, the tone of each paragraph is so friendly and simple that anyone can easily understand its concepts. Understand and apply in your business. For example, if you are looking for a way to start your own business in the social media space, using this book you can learn the right way to produce and share content and shine in your career. Using this book on the power of content, you can say something that others have not said, produce content that is attractive and creative for the customer, and finally, encourage him to do what you have planned for him. Since the book is one of the basic and important books for learning content marketing, it can also be used for those who intend to learn about this emerging and practical topic.

همه توضیحات ...