مفهوم Service Management از نگاه ITIL - دیجی وایز آکادمی
روز اول از بیست و چهارمین دوره آنلاین ITIL4 Foundation دیجی وایز آکادمی با حضور ۳۸ نفر از علاقهمندان به این حوزه در تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۰ با ارائه مدرسین با تجریه این حوزه، دکتر ایمان برادری و مهندس مهدی محمدنژاد برگزار گردید.
در این ویدیو به مفهوم Service Management از نگاه ITIL پرداختهایم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره ها، می توانید وارد صفحه اختصاصی هر دوره در سایت https://www.DigiWiseAcademy.com شوید و یا با کارشناسان آموزش ما تماس حاصل نمایید.
ارتباط تلفنى با شماره های 02166945718 - 02166945719
وب سایت ما: https://www.digiwisehub.com
آکادمی دیجی وایز: https://www.digiwiseacademy.com
صفحه رسمی ما در اینستاگرام: @digiwise.academy
کانال ویدیو ما در آپارات: https://aparat.com/digiwise
کانال تلگرام ما: http://t.me/digiwiseacademy
در این ویدیو به مفهوم Service Management از نگاه ITIL پرداختهایم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره ها، می توانید وارد صفحه اختصاصی هر دوره در سایت https://www.DigiWiseAcademy.com شوید و یا با کارشناسان آموزش ما تماس حاصل نمایید.
ارتباط تلفنى با شماره های 02166945718 - 02166945719
وب سایت ما: https://www.digiwisehub.com
آکادمی دیجی وایز: https://www.digiwiseacademy.com
صفحه رسمی ما در اینستاگرام: @digiwise.academy
کانال ویدیو ما در آپارات: https://aparat.com/digiwise
کانال تلگرام ما: http://t.me/digiwiseacademy
همه توضیحات ...