ویدئوی وبینار کاربردهای مارکتینگ آتومیشن در صنعت خرده‌فروشی (Retail) | مرتضی چرخ‌زرین

66 بازدید
بیشتر
مارتک آکادمی
مارتک آکادمی
مرتضی صحبت‌های خود را با تعریف خرده فروشی شروع کردخرده فروشی عبارت است از فروش محصولات به مصرف کنندگان در مقادیر نسبتاً کم. ...
مرتضی صحبت‌های خود را با تعریف خرده فروشی شروع کرد
خرده فروشی عبارت است از فروش محصولات به مصرف کنندگان در مقادیر نسبتاً کم. مصرف‌کنندگان پس از آن چیزی را که خریده‌اند نمی‌فروشند. به عبارت دیگر خریدار اقدام به فروش مجدد نمی کند. خریدار، در بخش خرده فروشی، پایان خط محصول است. به زبان ساده؛ خریدار مصرف کننده نهایی است.
سپس راجع به دلایل انتخاب مارکتینگ آتومیشن به عنوان یک ابزار پیشرو بازاریابی دیجیتال سخن گفت
چرا مارکتینگ آتومیشن؟
برای دستیابی به هدف مناسب، پیام مناسب را در زمان مناسب در کانال مناسب به فرد مناسب ارسال کنید.
و پس از آن، راجع به مفاهیم کلیدی در مارکتینگ آتومیشن حرف زد.
مفاهیم کلیدی در مارکتینگ آتومیشن
Event & Event Attributes

User Attributes

Segmentation

Personalization

Campaign Management

Omnichannel

Multivariate Testing

Journey Builder
برای داشتن یک سفر مشتری بهتر

Acquisition

Activation / Conversion

Retention / Churn

Loyalty / Referral
پس از آن، مرتضی با بررسی چند متریک مربوط به جذب و بازگشت مشتری،‌به سراغ ارائه چند نمونه کاربردی رفت. لیست نمونه‌های کاربردی که مرتضی به آنها پرداخت به شرح زیر است:
Retargeting Unknown User On-site and Off-site
Browsing Abandonment / User Exit Intent
Capture Lead
Growing Customer Base
Driving more qualified website traffic
Optimize your marketing spend and increase ROAS
convert unknown website visitors into known visitors; particularly the ones who show interest.  
Prevent Registration Abandonment with a personalized registration message based on behavior
Using lookalike audiences, you can accurately reach the right individuals
Run Remarketing Ads with a Lower Bid

فایل ارائه وبینار در آدرس زیر موجود است

https://www.slideshare.net/Martechaca...

همه توضیحات ...