چرا بعضی از شرکت ها باید ریبرندینگ انجام دهند؟

sayna design
sayna design
ریبرندینگ یا همان تغییر نام تجاری فرآیند تغییر تصویر سازمانی یک سازمان است.  یک استراتژی بازار برای تغییر دادن نام ، نماد ی ...
ریبرندینگ یا همان تغییر نام تجاری فرآیند تغییر تصویر سازمانی یک سازمان است.  یک استراتژی بازار برای تغییر دادن نام ، نماد یا تغییر طراحی لوگو  جدید برای یک برند از قبل تاسیس شده است. ایده ایجاد لوگو جدید و  ایجاد هویت متفاوت برای یک برند از رقبای آن در بازار به سبک مدرن تر  است.
https://www.saynadesign.com/portfolio...

همه توضیحات ...