چگونه بودجه سئو را خرج نابودی خودمان می‌کنیم! (مدرس: میلاد صفائی ؛ مدیر مارکتینگ سامانه خبری آسام)

41 بازدید
بیشتر
وبینار | Webinar free
وبینار | Webinar free
توضیحات وبینارما کلمه سئو رو با «بهینه‌سازی» می‌شناسیم اما این بهینه‌سازی رو فقط محدود به مسائل تکنیکال و محتوایی می‌دون ...
توضیحات وبینار

ما کلمه سئو رو با «بهینه‌سازی» می‌شناسیم اما این بهینه‌سازی رو فقط محدود به مسائل تکنیکال و محتوایی می‌دونیم و حواسمون نیست که بودجه‌های سئو هم باید به صورت بهینه خرج بشه.


سئو هزینه‌های متفاوتی داره:



از دستمزد متخصص سئویی که استخدام می‌کنیم یا مبلغ قراردادی که با مشاور سئو می‌بندیم تا هزینه‌های تولید محتوا و لینک‌سازی و تکنیکال و...

اما چند تا سوال دارم:



    آیا بودجه‌های سئو به درستی بین اقدامات مختلف توزیع میشه؟
    آیا مبالغی که خرج می‌کنیم، لزوماً نتایج مثبتی دارن؟
    آیا بازدهی این بودجه‌ها متناسب با انتظارات و اهداف ما هست؟



چیزی که من در واقعیت مارکت می‌بینم اینه که اوضاع خوب نیست و بودجه‌های زیادی داره هدر میره.



در این وبینار می‌خوام روش‌های اتلاف بودجه رو بررسی کنم و یه تلنگر به خودمون بزنم که چرا داریم پول خرج می‌کنیم که به خودمون آسیب بزنیم؟!


امیدوارم با من همراه باشید و این وبینار براتون مفید باشه.
مخاطبین

تمام افرادی که بهینه خرج کردن در سئو براشون مهمه:

   مدیران کسب‌وکارهای آنلاین
   مدیران مارکتینگ
   مدیران مالی
   مدیران سئو

و تمام افرادی که می‌خوان فعالیت‌هاشون در تیم سئو بازدهی بالا و مخارج کمتری داشته باشه:

   نویسندگان محتوا
   کمپین منیجرها
   متخصصان سئو
   کارآموزان سئو


مدرس: میلاد صفائی ؛ مدیر مارکتینگ سامانه خبری آسام

همه توضیحات ...