چگونه بودجه سئو را خرج نابودی خودمان میکنیم! (مدرس: میلاد صفائی ؛ مدیر مارکتینگ سامانه خبری آسام)
توضیحات وبینار
ما کلمه سئو رو با «بهینهسازی» میشناسیم اما این بهینهسازی رو فقط محدود به مسائل تکنیکال و محتوایی میدونیم و حواسمون نیست که بودجههای سئو هم باید به صورت بهینه خرج بشه.
سئو هزینههای متفاوتی داره:
از دستمزد متخصص سئویی که استخدام میکنیم یا مبلغ قراردادی که با مشاور سئو میبندیم تا هزینههای تولید محتوا و لینکسازی و تکنیکال و...
اما چند تا سوال دارم:
آیا بودجههای سئو به درستی بین اقدامات مختلف توزیع میشه؟
آیا مبالغی که خرج میکنیم، لزوماً نتایج مثبتی دارن؟
آیا بازدهی این بودجهها متناسب با انتظارات و اهداف ما هست؟
چیزی که من در واقعیت مارکت میبینم اینه که اوضاع خوب نیست و بودجههای زیادی داره هدر میره.
در این وبینار میخوام روشهای اتلاف بودجه رو بررسی کنم و یه تلنگر به خودمون بزنم که چرا داریم پول خرج میکنیم که به خودمون آسیب بزنیم؟!
امیدوارم با من همراه باشید و این وبینار براتون مفید باشه.
مخاطبین
تمام افرادی که بهینه خرج کردن در سئو براشون مهمه:
مدیران کسبوکارهای آنلاین
مدیران مارکتینگ
مدیران مالی
مدیران سئو
و تمام افرادی که میخوان فعالیتهاشون در تیم سئو بازدهی بالا و مخارج کمتری داشته باشه:
نویسندگان محتوا
کمپین منیجرها
متخصصان سئو
کارآموزان سئو
مدرس: میلاد صفائی ؛ مدیر مارکتینگ سامانه خبری آسام
ما کلمه سئو رو با «بهینهسازی» میشناسیم اما این بهینهسازی رو فقط محدود به مسائل تکنیکال و محتوایی میدونیم و حواسمون نیست که بودجههای سئو هم باید به صورت بهینه خرج بشه.
سئو هزینههای متفاوتی داره:
از دستمزد متخصص سئویی که استخدام میکنیم یا مبلغ قراردادی که با مشاور سئو میبندیم تا هزینههای تولید محتوا و لینکسازی و تکنیکال و...
اما چند تا سوال دارم:
آیا بودجههای سئو به درستی بین اقدامات مختلف توزیع میشه؟
آیا مبالغی که خرج میکنیم، لزوماً نتایج مثبتی دارن؟
آیا بازدهی این بودجهها متناسب با انتظارات و اهداف ما هست؟
چیزی که من در واقعیت مارکت میبینم اینه که اوضاع خوب نیست و بودجههای زیادی داره هدر میره.
در این وبینار میخوام روشهای اتلاف بودجه رو بررسی کنم و یه تلنگر به خودمون بزنم که چرا داریم پول خرج میکنیم که به خودمون آسیب بزنیم؟!
امیدوارم با من همراه باشید و این وبینار براتون مفید باشه.
مخاطبین
تمام افرادی که بهینه خرج کردن در سئو براشون مهمه:
مدیران کسبوکارهای آنلاین
مدیران مارکتینگ
مدیران مالی
مدیران سئو
و تمام افرادی که میخوان فعالیتهاشون در تیم سئو بازدهی بالا و مخارج کمتری داشته باشه:
نویسندگان محتوا
کمپین منیجرها
متخصصان سئو
کارآموزان سئو
مدرس: میلاد صفائی ؛ مدیر مارکتینگ سامانه خبری آسام
همه توضیحات ...