Customer journey آشنایی با نقشه سفر مشتری
Customer Journey Map
نقشه سفر مشتری از جمله پارامترهای کلیدی و زیربنایی در بازاریابی محتوایی است. البته نقشه سفر مشتری را در فروش و تبلیغات نیز بهکار میبرند.
نقشه سفر مشتری قرار است دید بهتر و کاملتری از نقطه شروع اورنس یا آگاهی از برند و آشنایی مشتری تا خرید و پس از خرید به شما بدهد.
با ترسیم این نقشه برای مشتریان خود شما به عنوان یک کسب و کار درک و شناخت کامل تری از مشتریان، مشکلات و نیازهای آنها خواهید داشت و قیف فروش را در کسب و کار خود بهینه خواهید کرد. اطلاعاتی که ترسیم نقشه مشتری به شما می دهد، تصمیم گیری در مورد برنامه ها و استراتژی های بازاریابی و فروش شما را بهینه تر و راحت تر خواهد کرد.
نقشه سفر مشتری از جمله پارامترهای کلیدی و زیربنایی در بازاریابی محتوایی است. البته نقشه سفر مشتری را در فروش و تبلیغات نیز بهکار میبرند.
نقشه سفر مشتری قرار است دید بهتر و کاملتری از نقطه شروع اورنس یا آگاهی از برند و آشنایی مشتری تا خرید و پس از خرید به شما بدهد.
با ترسیم این نقشه برای مشتریان خود شما به عنوان یک کسب و کار درک و شناخت کامل تری از مشتریان، مشکلات و نیازهای آنها خواهید داشت و قیف فروش را در کسب و کار خود بهینه خواهید کرد. اطلاعاتی که ترسیم نقشه مشتری به شما می دهد، تصمیم گیری در مورد برنامه ها و استراتژی های بازاریابی و فروش شما را بهینه تر و راحت تر خواهد کرد.
همه توضیحات ...