Customer journey آشنایی با نقشه سفر مشتری

179 بازدید
بیشتر
Ratin Agency
Ratin Agency
Customer Journey Mapنقشه سفر مشتری  از جمله پارامترهای کلیدی و زیربنایی در بازاریابی محتوایی است. البته نقشه سفر مشتری ...
Customer Journey Map
نقشه سفر مشتری  از جمله پارامترهای کلیدی و زیربنایی در بازاریابی محتوایی است. البته نقشه سفر مشتری را  در فروش و تبلیغات نیز به‌کار می‌برند.
نقشه سفر مشتری قرار است دید بهتر و کاملتری از نقطه شروع اورنس یا آگاهی از برند و آشنایی مشتری تا خرید و پس از خرید به شما بدهد.
با ترسیم این نقشه برای مشتریان خود شما به عنوان یک کسب و کار درک و شناخت کامل تری از مشتریان، مشکلات و نیازهای آنها خواهید داشت و قیف فروش را در کسب و کار خود بهینه خواهید کرد. اطلاعاتی که ترسیم نقشه مشتری به شما می دهد، تصمیم گیری در مورد برنامه ها و استراتژی های بازاریابی و فروش شما را بهینه تر و راحت تر خواهد کرد.

همه توضیحات ...