کارگاه دیجیتال مارکتینگ سایت مدیر وب مهران منصوری فر - بخش دوم

آموزش پلاس Amoozesh Plus
آموزش پلاس Amoozesh Plus
403 بار بازدید - 4 سال پیش - کارگاه دیجیتال مارکتینگ به سرفصل
کارگاه دیجیتال مارکتینگ به سرفصل های تخصصی در زمینه بازایابی اینترنتی و نحوه ایجاد ترافیک موثر برای وب سایت و در نهایت تبدیل ترافیک هدفمند به مشتریان می پردازد.

دیجیتال مارکتینگ یعنی ایجاد یک بستر مناسب، ارسال ترافیک هدفمند، تبدیل ترافیک به کاربر و تبدیل کاربر به خریدار قطعی و در نهایت ایجاد سفارش تکراری برای مشتریان سایت! اگر این روال در سایت شما به صورت پیوسته در حال اجرا می باشد شما توانسته اید دیجیتال مارکتینگ را به خوبی اجرا کنید.

دیجیتال مارکتینگ دقیقا به چه معناست:
تعریف مشخصی که می توان از دیجیتال مارکتینگ داشت ایجاد یک بستر مناسب یا همان سایتی با سطح استاندارد بالا و سپس ارسال ترافیک هدفمند به آن و تبدیل ترافیک به خریدار و در نهایت ایجاد سفارش مجدد دانست.
اگر پروسه دیجیتال مارکتینگ یک کسب و کار اینترنتی به درستی انجام شود قطعا باید حجم مشتریان و سفارشات مجدد آنها به صورت روزانه در حال افزایش باشد، دیجیتال مارکتینگ به معنی ایجاد ترافیک بالا و یا حجم تبلیغات بالا بدون هدف نیست و قطعا باید با برنامه ریزی و هدف مشخصی شروع شود.

آیا دیجیتال مارکتینگ باید به روش خاصی انجام شود؟
اگر روشهای تجربی، دقیق و بومی برای دیجیتال مارکتینگ را ندانید شروع به هدر دادن بودجه بازاریابی خود می کنید و پس از مدتی بدون گرفتن هیچ بازخوردی شکست خواهید خورد!
پس بنابراین می توان به سوال فوق پاسخ داد: بله دیجیتال مارکتینگ باید بر اساس تجربه های قبلی و شرایط بومی و همچنین نوع جنس کاربر هر کسب و کار متفاوت اجرا شود و قطعا براساس روش های خاصی انجام می شود.
اگر کسب و کار شما کالای دیجیتال دارد می توان گفت دیجیتال مارکتینگ آن کاملا متفاوت از کسب و کاری است که کالای فیزیکی دارد و همچنین در دو فروشگاه که کالای فیزیکی و دیجیتالی دارند نیز تفاوت بسیاری در دیجیتال مارکتینگ آنها با توجه به محصولاتی که ارائه می کنند وجود دارد.
بنابراین می توان نتیجه گرفت برای شروع یک کمپین آنلاین و سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال نیاز به دانش و یک دیدگاه کاملا پخته می باشد که این نگرش با کسب تجربه و یا کسب دانش تجربی قابل بدست آمدن است.

این کارگاه برای چه کسانی مناسب است؟
برای مدیران وب سایت ها و صاحبان کسب و کار اینترنتی
برای کارشناسان بازاریابی و مسئولین بخش تبلیغات
استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک
علاقه مندان و دانشجویان رشته های مرتبط با کسب و کارهای آنلاین

این کارگاه برای چه کسانی مناسب نیست؟
افرادی که اعتقادی به درآمد آنلاین و کسب و کار اینترنتی ندارند
افرادی که با کسب و کار اینترنتی و دنیای مجازی آشنا نیستند
کارجویانی که به دنبال کار با گرفتن مدارک متعدد هستند
مدیرانی که تصور می کنند تبلیغات دنیای مجازی با دنیای واقعی دقیقا یکسان است

در دوره دیجیتال مارکتینگ چه چیز هایی آموزش داده می شود؟
این دوره کمک به ایجاد ترافیک موثر وافزایش فروش در وب سایت شما می کند و به راحتی پس از مدتی می توانید افزایش اعضای وب سایت خود را ببینید. هم چنین بهبود مشکلات در سمت کاربری وب سایت می تواند تاثیر بسزایی در  افزایش بازدید کننده های سایت داشته باشد.
برخی افراد پس از راه اندازی سایت و شروع فعالیت خود به صورت دیجیتالی و اینترنتی دائما به فکر تغییرات ظاهری وب سایت و اضافه کردن امکانات بی مورد به سایت  خود هستند.
30 قدم ضروری وجود دارد که هر کسب وکاری برای رسیدن به موفقیت در دیجیتال مارکتینگ باید بردارد. در قسمت پایین به نکاتی که در این 30 قدم وجود دارد اشاره شده است که می توانید آنها را مطالعه کنید. لازم به ذکر است تمامی مواردی که در سر فصل های دوره مشاهده به طور کامل توضیح داده می شود.

30 قدم تا رسیدن به موفقیت با دیجیتال مارکتینگ:
انجام اینگونه موارد تنها صرف هزینه بیهوده می باشد. برای رفع این مشکل به شما نحوه ی بررسی عملکرد وب سایت و تصمیم گیری به موقع جهت توسعه سایت را خواهیم آموخت. انجام این موارد و ارتقا سایت در زمان مناسب بحث بسیار مهمی است.
تولید محتوا هدفمند بحث اصلی ما در این دوره خواهد بود، می توان گفت ،تولید محتوای مفید و هدفمند در دیجیتال مارکتینگ نقش اصلی را دارد. اگر با توجه به استاندارد هایی که در این دوره به شما گفته میشود پیش بروید و تولید محتوای حرفه ای و کاملا هدفمند تولید کنید حتما به نتیجه خواهید رسید.

برخی از سرفصل های محصول دیجیتال مارکتینگ:
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
روند دیجیتال مارکتینگ
قدم بعد از طراحی یک وب سایت
عامل اصلی شکست
آن 5% افراد موفق چه کردند؟
معرفی یک استراتژی جدید
معرفی 30 قدم در دیجیتال مارکتینگ
قدم اول:ایجاد یک سایت مناسب
قدم دوم:ایجاد سرعت مناسب
قدم سوم:ایجاد صفحات ضروری
قدم چهارم: راه انداری بلاگ
قدم پنجم :تولید محتوا
قدم ششم: بازاریابی محتوا
قدم هفتم : اضافه کردن محصولات
قدم هشتم : ایجاد حرفه ای صفحه محصول
قدم نهم : راه اندازی آمارگیر سایت
قدم دهم : ثبت در موتورهای جستجو
قدم یازدهم : وب مستر تولز
قدم دوازدهم : شروع کوچک وسریع
قدم سیزدهم : ایجاد ترافیک رایگان
قدم چهاردم : بهینه سازی سایت در گوگل
قدم پانزدهم : ایجاد تله های عضوگیری
قدم شانزدهم : بازاریابی ویدئویی
قدم هفدهم : شروع شبکه های اجتماعی
قدم هجدهم :ایمیل مارکتینگ
قدم نوزدهم :ارسال نوتیفیکیشن
قدم بیستم : بازاریابی ویدئویی
قدم بیست و یکم: تبلیغات گوگل
قدم بیست و دوم :بنر های تبلیغاتی
قدم بیست و سوم :ریپورتاژ خبری
قدم بیست و چهارم: بهبود رتبه الکسا
قدم بیست و پنجم:صفحات فرود
قدم بیست و ششم: افزایش نرخ تبدیل
قدم بیست و هفتم: بیش فروشی
قدم بیست و هشتم :بهبود فرایند های سایت
قدم بیست و نهم : گرفتن بازخورد از مشتریان
قدم سی ام: سفارشی سازی برای مخاطب
4 سال پیش در تاریخ 1399/02/02 منتشر شده است.
403 بـار بازدید شده
... بیشتر