بازرسی خدمات
خدمت بازرسی خدمات با تکیه بر تجارب و توانمندیهای موجود با بیش از 20 سال سابقه در امر ارزیابی خدمات خودرو فعالیت مینمایند. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از سال 1380 فعالیت خود را در بخش ارزیابی خدمات خودرو باتوجه به نیاز بازار و بر اساس الزامات وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز کرد. اهم فعالیتهای این بخش شامل ارزیابی خدمات فروش و پس از فروش شرکتهای عرضه کننده خودرو میباشد. به صورت کلی هدف این بخش ارزیابی و نظارت بر وضعیت ارائه خدمات در شرکتهای عرضه کننده خودرو، نمایشگاهها و تعمیرگاههای مجاز میباشد.
در راستای دستیابی به هدف فوق الذکر این بخش با به کارگیری زیرساختهای نرم افزاری مناسب، قابلیت ارائه گزارش ارزیابی به صورت آنلاین، تحت وب و با امکان ارائه گزارشات مقایسهای شاخصهای ارزیابی در بین شرکتهای ارزیابی شده و غیره فراهم میباشد، همچنین تشکیل تیم ارزیابی متبحر دارای سابقه کار مرتبط با صنعت خودرو، دارای گواهینامه سرممیزی آشنا به اصول تخصصی ارزیابی حوزه خدمات فروش و پس از فروش خودرو از طریق گذراندن دورههای تخصصی ارزیابی و…. به صورت متمرکز و همچنین منطقهای اقدام نموده است.
در راستای دستیابی به هدف فوق الذکر این بخش با به کارگیری زیرساختهای نرم افزاری مناسب، قابلیت ارائه گزارش ارزیابی به صورت آنلاین، تحت وب و با امکان ارائه گزارشات مقایسهای شاخصهای ارزیابی در بین شرکتهای ارزیابی شده و غیره فراهم میباشد، همچنین تشکیل تیم ارزیابی متبحر دارای سابقه کار مرتبط با صنعت خودرو، دارای گواهینامه سرممیزی آشنا به اصول تخصصی ارزیابی حوزه خدمات فروش و پس از فروش خودرو از طریق گذراندن دورههای تخصصی ارزیابی و…. به صورت متمرکز و همچنین منطقهای اقدام نموده است.
همه توضیحات ...